لحظه ها تا اخرین نقطه خاطرات زندگی

در این ویبلاگ خاطرات زندگی . چی شرین و چی تلخ درج شده و امکان دارد که نوشته های بعضی از دوستانم باش

لحظه ها تا اخرین نقطه خاطرات زندگی

در این ویبلاگ خاطرات زندگی . چی شرین و چی تلخ درج شده و امکان دارد که نوشته های بعضی از دوستانم باش

زند\گی یک آرزو است

دوشنبه, ۲۰ ژوئن ۲۰۱۶، ۰۵:۰۶ ب.ظ


من هم ارزو دارم

زندگی سراسر آرزوست. نفس کشیدن . خوابیدن . بیدار شدن درصبح دیگر و حتی بودن در این دنیا ارزوست.بعضی وقت ها بودن و نبودن یک اتفاق است .گاهی در اوج زندگی  و خوشبختی هستی اما نا گهان از آن بلندی ها به پایین می آیی.اما  امکان هم دارد از پایین ترین نقطه زندگی به اوج  بلندی ها زندگی برسی اما یک اتفاق است.اتفاقی که خودمان می خواهیم.

زندگی از نقطه های کوچکی شروع می شود.که باید از هر نقطه آن استفاده کرد و لذت برد.اما این قانون است. به اندازی که  از زندگی  مفهوم و درک داریم زندگی می کنیم. و همین طور که زندگی هرکس فرق میکند ارزو ها هم فرق میکند.شاید برای من یک ارزو  و رسیدن به آن دشوار باشد اما  برای کسی دیگر رسیدن به همان آرزو شاید  هم آسان  باشد.


آرزو های من . مطلق به من و بیانگر افکار و شخصیت من است اما متوجه این باش که رسیدن به  ارزو هم از خود وضیغت و جریان خاص می خواهد گاهی در شرایطی قرار می گیری که نمی توانی به اروزیت برسی و هر روز از آرزوهایت فاصله می گیری. اما  این را همیشه به یاد داشته باش که اگر طرح و برنامه ریزی دقیق داشته باشی هیجگاه به این وضیغت مواجه نمی شوی که از ارزو هایت فاصله بگیری. من هم در همان اوایل زندگی به همین پیلوتی شوق و علاقه داشتم. و به آن هم خواهد رسیدم. امروز اگر من در افغانستان می بودم فکر می کنم امکان ناپذیر بود. اما حالا دیگر جای هستم که فقط ارزو کنم. و پشت کار داشته  باشم رسیدن به آن خیلی آسان است.شاید به او چیزی که من می خواهم برسم  خیلی ساده نباشد اما با هر مشکلاتش به آن می رسم.  حتی همین نوشتن درباره ارزویم. یک راه برای رسیدن به هدفم است.


به امید روزی که به هدفم برسم.پیلوت.


  • عزیزالله قاسمی الله داد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی